lørdag 28. august 2010

Jeg var urettferdig!


Slik ser huset øverst i værret egentlig ut. Ei venninne av meg har sagt at den dagen jeg eier det huset, så skal hun komme hver eneste sommer og tilbringe hele sommeren på verandaen hos meg. Lite sannsynlig at vi noensinne vil få en sommer som i sin helhet er egnet til verandasitting her ytterst på kysten! Det er også lite sannsynlig at jeg noensinne vil komme til å eie dette huset, men hun er hjertelig velkommen til å tilbringe sommeren i det huset jeg eier.
Ellers undrer og forsker jeg litt i denne bloggverden. Jeg registrerer at en del bilder ser mørkere ut på andre dataskjermer enn på min her hjemme...? Og så har jeg registert at på maskinen på jobb kommer enkelt innlegg opp med "krigstyper"; kjempetykk skrift. Hjemme ligger alle innleggene med samme skrifttykkelse, så ikke skjønner jeg. Og ikke vet jeg hvordan dette ser ut der dere sitter.
Tips mottas med takk. Ha ei flott helg!

1 kommentar:

  1. Jeg har ingen tips å gi deg med hensyn til blogginnleggene, dessverre. Det er forskjellig programvare folk bruker som gjør det hele, og innstillinger. Har du annen nettleser på jobb en heime for eksempel?

    Heldigvis ser jeg ikke hvordan mine innlegg ser ut hos andre :)

    SvarSlett