søndag 14. januar 2018

Jakten på sola.



Jeg lengter etter sola og gleder meg over at det blir lysere for hver dag som går. I dag tok jeg piggskoene på og gikk til fjells. Skikkelige sko og/eller isbrodder er en nødvendighet nå, det er is og frosset snø - noe som innebærer at det er GLATT. Og faller jeg på dette føret, så bærer det nedover bakke i en fart og på en måte som gjør at det blir vondt. Så derfor, uten skikkelig utstyr er det flat mark som gjelder slik føret er nå.

Tilbake til sola. Jeg fikk et bittelite glimt, så lite at jeg ikke kastet skygge. Tenker derfor at det nesten ikke gjelder, men likevel; Jippi - jeg har "sett sola" i dag 😊!

4 kommentarer:

  1. Hvilk herlig farger.
    Det ser ut at du hadde en fantastik tur Oddi. Jeg kan gjette hvor flott det var å fange litt sol.
    .... noen dager :-)))
    God uke med stor og liten. Klem fra Viola

    SvarSlett
  2. Oy, ja det er ikke lurt å utsette seg for noen "fallulykke"! Isbrodder står på "handlelista" mi også, for her er det nesten ikke snø igjen, bare "isholke"... Men ut må vi jo, både for å få frisk luft og for å få tatt noen bilder!
    Kjekt å få se sola igjen.

    Tusen takk for kommentaren hos meg!
    Klem Inger G.

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder! Her har det snødd i flere dager, og nå har vi mer snø enn på mange år. Lyst og trivelig er det også.

    Klem

    SvarSlett
  4. Så utrolig vakkert! Men at du våger, selv med pigger høres det skummelt ut. Vær forsiktig!
    Fantastiske farger sola kan trylle frem!
    Flere fine dager ønskes av Tove/fargeneforteller

    SvarSlett