lørdag 12. desember 2015

Lys og mangel på lys.





Her er det mørketid - og jeg har tenkt å sutre litt. Normalt sett er november og desember uproblematiske for meg.  Vel er det mørkt, men det er mye som skjer og mangt å være opptatt med. Dagene flyr og jeg har juledagene å se frem til.  I januar, derimot, når alle ekstra lys plukkes ned og pakkes bort og det fremdeles er mørkt, da pleier jeg å slite.
Vel, i år er det ikke slik. Det har vært helt ufattelig mørkt i mange uker nå! Mest sannsynlig fordi det har vært overskyet og regn, reg, regn.  Ikke morsomt! Vel - det var sutringa... og så henter jeg frem bilder fra en morgenstund tidlig i november. Jeg gleder meg til himmelen igjen ser slik ut.

1 kommentar:

  1. Kjenner meg sånn igjen.Kan være en strikkball inne i disse tider.Men ute sliter jeg når det er mrkt når jeg drar på jobb,og når jeg kommer hjem.Heldigvis så kom det litt snø nå,og det gjør tilværelsen lysere.Når vi har kommet litt ut i februar så er alt så mye bedre,kan da se frem mot vår.Flotte dager på skitur er det bare å glede seg til.Bare snøen blir liggende... Blir snart jul nå,og det er en herlig høytid.

    SvarSlett