tirsdag 3. september 2013

Lekestue!












 Sola takker for seg stadig tidligere på kvelden



 Det kveldes.
 Noen er hjemme.
 I dette lyset ble det gule huset med grå kanter plutselig BLÅTT...!!! 
 Flere som er hjemme i værret.
God natt, Nyksund


Med fare for at dere rett og slett går lei av diverse naturbilder fra nord - her kommer en ny serie av arten "vi leker med lys".  Jeg nyter nemlig HVER dag sola skinner og sommeren henger igjen her nord.  Vi vet hva som venter, og kanskje nettopp derfor er lyset så viktig.

3 kommentarer:

  1. Hjertelige hilsen til lyslande til deg i norden... og hvem som helst vil se fantastiske lysleker... kommer med høst eller med vinter? Klem fra meg.

    SvarSlett
  2. Lei? Nei! Herlige bilder, og bra du minner om at det går mot høst! Jeg har hatt en fin dag med sol og varme, og tenker at høsten er langt borte...
    Har luket bedkantene, og det var massevis av små snegler i gresset!

    SvarSlett
  3. Gå lei??? Er du på styr. Disse bildene er noe av det fineste jeg ser. Fortsett å leke med lyset du. Håper jeg får noen sånne glimt på min tur litt lengre vest...

    SvarSlett