fredag 31. desember 2021

Godt nytt år!

 


Med vinterens blå lys og stillhet vil jeg ønske et riktig godt nytt år til dere som ennå orker å se innom denne bloggen.

Her har det vært stille lenge. Egentlig er det veldig dumt, for sommeren bød på fine opplevelser. Og jeg tok bilder, mange bilder - og så har jeg delt så få... Skal se om jeg kan skjerpe meg i 2022.

Håper dere får en fortreffelig nyttårsfeiring, og at 2022 blir det året Covid_19 tar kvelden. Jeg savner å reise, og jeg savner en normal arbeidssituasjon. Men først og fremst savner jeg trygghet for menneskene som bor på denne kloden. At vi kan omgås hverandre, gå på konserter og teater, gi en klem...

"Alt blir bra", sa vi.  Jeg tror fremdeles det, men føyer til "uvisst når". Måtte det bli  i 2022!

4 kommentarer:

  1. Jeg orker å se innom bloggen. Her har jeg muligheter til å bli kjent med folk og land gjennom tekst og bilder. Sant å si blir jeg lei av alle flosklene på facebook. Vis gjerne bildene dine. Du bor jo i et naturskjønt område.

    Alle gode ønsker for det nye året! Aldri før har vi trengt det mer enn nå.

    Klem Ingunn

    SvarSlett
  2. Ja, kjære Oddi, det må være 2022!
    Alt godt for deg og dine kjære for det nye året.
    Vi feiret begge nyttårsaften komfortabelt og stille ... etter en uke full av latter, mye mat, glede, turer, spill, fotografering med hele familien ...
    så lykke til ... og vi ønsker å møtes i år!
    Stor klem

    SvarSlett
  3. Et helt nyyyydelig bilde du legger ut!! Så fint et lys, og så duse fine farger.
    Jeg har vært innom og sett etter deg mange ganger, så du er dypt savnet, skal jeg si deg!

    Jeg er så enig i det Ingunn skriver, - vi blir kjent med folk og land på en unik måte, her inne på bloggene. Og vi finner fort ut om vi har "kjemi", - da henger vi oss på, og fortsetter å lese og studere bildene. Noen er flinke å beskrive ting, bildene sine osv, mens andre lar bildene tale for seg selv, - og begge deler kan være fint! Noen er artige og interressante, mens andre strever med å finne de riktige ordene.... Det er nok det som gjør en blogg verdt å følge!

    Vi har vel alle følt på den en gang i blant, at vi er tomme... greier ikke å finne på noe å skrive om, eller legge ut bilder av, og da kan det bli en liten pause... Og det er helt greit! Men så fort vi er klar igjen, kommer vi tilbake!

    Jeg ønsker det et flott, godt nytt år, og tenker som du: nå må det "dumme" snart være over!

    Nyttårsklem fra meg! Inger G.

    SvarSlett
  4. Jeg er helt enig i det de tre foran meg skriver. Vi blir på en måte kjent gjennom bloggene, og det kan sannelig også resultere i at vi treffes og blir kjente, slik som vi har blitt. Jeg er så glad for det!
    Endelig et vakkert bilde fra deg. Jeg har ventet lenge på det.
    Nok en gang vil jeg ønske deg et godt og fargerikt nytt år, og håpe vi sees igjen. Klem fra Tove/fargeneforteller

    SvarSlett