fredag 30. november 2012

Noen som kan hjelpe?

Jeg/vi har en blogg på arbeidsplassen.  Her legger vi ut smått og stort av dagliglivets hendelser, selvfølgelig med samtykke fra foresatte og høy bevissthet om bruk av bilder og tekst. Så langt, fra månedsskiftet januar/februar i år, har det fungert utmerket.  Men så, for en uke siden, ble det brått stopp - helt umulig å laste opp flere bilder... 
Jeg skal visstnok ha brukt opp det jeg har av lagringsplass på en Picasa Web konto som henger ved (samme innlogging som til bloggen).Tilsvarende finner jeg ikke for Tankespinn..., og ikke vet jeg hvordan den kontoen kom til.  Jeg kan riktignok kjøpe mer lagringsplass, men med trange, offentlige budsjetter så tenker jeg at det er greit med alt som er gratis. Har fortvilt forsøkt å slette bilder inne der, men får det ikke til. Og lurer jo på om de vil forsvinne fra bloggen også dersom jeg fjerner dem fra Web - albumet??? 
Er det noen som kan hjelpe? For det er flere som savner oppdatert blogg...

2 kommentarer:

  1. Ser du ikke har fått noen hjelpende kommentarer på denne. Jeg vet at mange har hatt samme problem som deg her, så kanskej du kan google det?? Er helt sikkert noen forklaringer på hva man kan gjøre på nett. Lykke til.

    SvarSlett
  2. Du får søke,tror jeg..
    Dette er ukjent område for meg.
    Men regner med at jeg kommer dit en gang:-)

    Ha en fin helg,her er det nå snart for senvakt hvor
    barneboligen jeg jobber :-)

    SvarSlett