fredag 28. september 2012

God helg!








Jeg sitter her og ser igjennom bildene fra den siste tiden. Selv om jeg ikke er glad i vinteren, så må jeg innrømme at høsten, vinterens forværelse,  byr på  fantastisk flotte naturopplevelser.  Akkurat nå, med varme farger, blikkstille hav og de første blå gradene, så er det vakkert.  Så får det våge seg at dagene kryper sammen, mens mørket krever en stadig større del av døgnet. Jeg skal iallefall gjøre det beste ut av dette, nyte det godværet vi har - og jeg håper at flere får "formålstjenelig helgevær"...
God helg!

2 kommentarer:

  1. Altså, enda en gang er jeg helt satt ut av de vakre bildene dine :) Her er det formålstjenelig vær innimellom regnbygene og da er innhøstinga vanskelig. Men ingen har vel lovd at det skal være lett heller.
    God helg!

    SvarSlett
  2. Du får frem så fine farger,de siste bildene er litt drømmende i uttrykk.
    Nydelig årstid nå,men også med bud om tøffere tider.

    Kos deg med vakre høstdager :-)

    SvarSlett