søndag 9. februar 2020

Ikke for å gni det inn...










...for jeg er klar over at dette er en utfordrende dag rent værmessig mange plasser, både her i landet og mange andre steder.
Egentlig skulle jeg ut og fotografere storfloa, båter og livet i havna. Men så la jeg merke til på yr.no når vi kunne forvente månen over horisonten, og dermed la jeg turen til nordspissen av øya.
Det angrer jeg ikke på 😊. Det er noe med å være der den lille stunden før den forsvinner bak skydekket og magien er over.
Til lykke med morsdagen til dere som er mamma til en eller flere, og ha en flott uke.

4 kommentarer:

  1. Dette er jo helt magisk. Forstår godt at du ville fotografere dette vakre synet!
    Ja vi hadde en forferdelig søndag med regn og vind, så vi trodde huset og trær skulle blåse bort. Men vi skal ikke klage. Hele kysten oppover, Sørlandet, Vestlandet og og videre nordover har hatt utrolig mye dårlig vær. Håper snart det gir seg og roer ned.
    Vi ønsker deg derfor flotte godværsuker fremover!
    Hilsen fra Tove/fargeneforteller.

    SvarSlett
  2. Akkurat det samme synet møtte meg på lørdagsmorgen, i det jeg svinger ut fra huset mitt, på veg til jobb...i 8 tiden.
    Et utrolig flott skue! Da stod månen nord-vest for meg.
    Og på motsatt side, mot sør-øst var hele morgenhimmelen farget i alle slags rød-blå toner. Jeg var desverre litt sent ute, så jeg tok meg ikke tid til å ta noen bilder, - men det angrer jeg på..
    Ellers ventes storfloa som verst i morgen, midt på dagen, her hos oss. Artig med alle disse værfenomenene!

    Klem Inger G.

    SvarSlett
  3. Dette er nesten ikke til å tro! Har ikke sett noe i nærheten engang. Må ha vært utrolig fint å oppleve!
    Her blåser det mye til her å være i dag, men det er sol og behagelig temperatur.

    God onsdagskveld fra Ingunn

    SvarSlett
  4. Hvilke magiske... jeg få kriblende i magen av glede :-))
    Das ist schön, det trenger ikke mer.
    Hilsener veldig mye til deg kjære Oddi.

    SvarSlett