søndag 12. oktober 2014

Mørket faller fort her nord.












Dagene har blitt merkbart kortere, og det er ikke lange stunden fra sola forsvinner under horisonten til det er mørkt. Men; på månekvelder kan vi se månen "rulle over fjellene" på Andøya, før den lyser opp stiene vi ferdes på og lar oss finne veien tilbake.
Værsågod: bildene er fra fredags ettermiddag/tidlig kveld - og fra Gisløyskaga, igjen. Og, jeg gir meg ikke på påstanden om at mørket ikke er sort, men blått - iallefall her vi bor.

7 kommentarer:

  1. Så vakre og stemningsfulle bilder! Ja når det først begynner å mørkne, så går det fort. Ikke lenge igjen nå til mørketida setter inn, men den er jo koselig på sin måte den også :)

    Ha en flott ny uke! Klem fra meg her oppe :)

    SvarSlett
  2. Her er jeg i "ny innpakkning" etter å ha blitt hacket!

    Klem Inger Grethe

    SvarSlett
  3. Deilig blå - vi har regnvær og vinden blåser.
    Men i morgen vi pynter juletre :-)) og kanskje litt snø kommer med juledager. Ha en riktig god jul. Hilsene og klem til nord. Viola

    SvarSlett
  4. Ser at du også ikke blogger så mye for tiden, håper alt er bra med deg! Fortsatt god jul til deg og dine! Klem fra meg litt lengere nord!

    SvarSlett
  5. Godt nyttår!
    Helt sant, mørket er blått, - ikke svart!! Hehe...
    Håper du har hatt ei koselig og god jul, ...og snart er hverdagen og jobb her igjen. Godt å komme i det vanlige "gjenget" igjen også. Jeg hører det er mange som har "kastet ut jula" allerede... Jaja, dette blir vel opp til hver enkelt, men så mye kav som det er å pynte og gjøre i stand til jul, så skal den få være noen dager til hos meg i hvertfall...

    Håper både du og dine er "frisk og rask", og ved godt mot til å starte på et nytt og ubrukt år nå.
    Og tusen takk for alle kommentarene du har lagt igjen hos meg, - det er veldig koselig! <3

    Nyttårsklem fra Inger G.

    (nyloggen.blogspot.no)

    SvarSlett
  6. I certainly agree to some points that you have discussed on this post. I appreciate that you have shared some reliable tips on this review.

    SvarSlett