søndag 26. mai 2019

!???????!! 19


En søndag i mai, over tregrensa, ser jeg først et flagg. Vel var det helga rett etter 17. mai, men her??? Undringen blir ikke mindre av at det ligger en stabel med tynne bjørkstammer rett ved siden av. Veden skal riktignok varme flere ganger, men hensikten med å hugge ved og stable den der oppe skjønner jeg lite av. Det finnes da brensel rett utenfor husveggene...Så: hvorfor vandre gjennom x antall høydemeter med skog, hugge ved - for så å bære den oppover???

4 kommentarer:

  1. Merkelig! Her må du være detektiv! Hilsen Tove

    SvarSlett
  2. Spørs om det skal bli et kunstverk... ? Du må ta deg en tur igjen om ikke så lenge (: God helg!

    SvarSlett
  3. Jeg kjenner polene fra Riesengebirge, der disse polene fungerer som veiviser for tåke og vinter ... når det er
    2 meter snø og bare flagget er synlig :-)) Jeg vil gjerne gå med deg og oppleve denne interessante arrangementer. FredagsKlem for deg Oddi.
    Ha riktig god helg. Vi har sol og besøk i morgen... jeg ha hele dagen bake og lage mat :-)) og plukket de første jordbærene i feltet... så fint. Glede pur.

    SvarSlett
    Svar
    1. Vi reiser opp til Myhre og Nyksund den 14. Da skal vi hilse på, og kanskje få se mer av dette?
      Vi gleder oss. Hilsen Tove

      Slett