torsdag 5. februar 2015

Jeg er tilbake!












Mørket falt fort på mer enn en måte sist høst, Når livet tar uventede, brå og tunge svinger, så blir både fotografering og blogging en bagatell. 
Nå er sola tilbake, og med den kjenner jeg at det igjen frister å ta frem fotoapparatet. Så nå planlegger jeg å være tilbake i Blogglandia, iallefall sånn innimellom alt annet jeg styrer med.  Jeg er "en hund" etter lys - både sola og månen, for ikke å snakke om nordlyset.  Til dere i Trondheim; i går kveld skulle dere vært her. Til deg i Bodø, god tur hjemover - ses i morgen.

3 kommentarer:

  1. Ååå så kjekt at du er tilbake! Uff ja livet kan ta bråe vendinger, det er både sikkert og visst... Men det meste går seg til igjen...
    Så nydelige bilder av nordlyset! Vi kan også se nordlyset fra her jeg bor, og i vinter har det vel vært synlig helt nede på østlandet! Veldig morro!

    Velkommen til lyset, og velkommen til deg, som er tilbake!

    Klem Inger G.

    SvarSlett
  2. Nydelig bilder, og det er godt du er tilbake! Jeg har savnet deg :) Jeg har heller ikke blogget i perioder nå, ble litt lei og det tok litt tid og ikke bestandig man har så mye matnyttig å komme med ;)
    Livet ja... det skjer mye uforutsette ting der til tider. Håper du har det bra nå iallefall! Og ja... det er godt å ha lyset tilbake!

    Stor klem fra nord!

    SvarSlett
  3. Blogging is the new poetry. I find it wonderful and amazing in many ways.

    SvarSlett