søndag 10. mars 2024

Vår i Vesterålen!

 


Vi her nord har pr. definisjon ikke vår, vi har snøsmelting! Men etter en vinter som har gitt oss alt fra ekstremvær til lange perioder med godt vær, så dukket plutselig noe som kan karakteriseres som vår opp. Fantastisk! + 8 grader og solskinn er ikke noe som skjer så ofte i første halvdel av mars her hos oss. 

Etter en heftig vinter arbeidsmessig, og mangel på overskudd, så krysser jeg fingrene for at lysten til å ta bilder og dele på blogg, kommer tilbake. Akkurat nå sier jeg bare at det står til liv 😉, jeg er oppegående og  skuldrene er på vei tilbake til der de opprinnelig var tenkt plassert.

Nyt våren, folkens 😊!

5 kommentarer:

  1. Så kjekt med et livstegn fra deg! Og tusen takk for kommentar hos meg.
    Skjønner at "batteriene har vært tomme" og skuldrene i feil posisjon ..... Ja det er ikke alltid like greit.
    Nyt våren du også, så blogges vi etterhvert!

    Klem Inger G.

    SvarSlett
  2. Godt at det står til liv! Nå har sola kommet hit til Bergen også og folk kryper ut av skallene sine. Tusen takk for en herlig kommentar på bloggen min! Jeg er så enig med deg og fikk meg en god latter! :)

    SvarSlett
  3. Der traff du spikeren på hodet! Der du skriver at skuldrene er på vei tilbake dit de er tenkt plassert! Ikke mye vår her heller. Vinteren og snøen kom i oktober...

    Da blir det forhåpentligvis liv i flere blogger etterhvert.

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  4. Ja, nå livner vi til etter hvert vi gamle bloggere.
    Det hjelper med litt sol uansett hvor vi bor! Da kommer også fargene frem.
    Veldig hyggelig med et innlegg fra Vesterålen.
    Jeg ønsker deg en fin og solrik tid fremover.
    Klem fra Tove/fargeneforteller

    SvarSlett
  5. Det er så hyggelig å høre fra deg, kjære Oddi. En klem går til deg. Vi gleder oss også til våren og jeg vet vi er mye tidligere enn deg, som en liten trøst for deg blir dagene fort lengre og lengre...
    alle vesener som foretrekker lang søvn om vinteren vil snart våkne.
    We venter av våren.
    Klem fra Viola

    SvarSlett