Hehe ..... ja det blir stort sett til det, selv om det av og til kan samle seg en del blomster og planter inne også, - spesielt når høststormene kommer og plantene enda står i full blomst! 😆 Ha en fin dag!
Legg gjerne igjen en liten hilsen i kommentarfeltet, slik at jeg vet at du har vært her. Og: bildene her har jeg tatt selv - jeg setter stor pris på at de får være mine og "være i fred her inne".
Den kommentaren var ganske så treffende! Hilsen Tove
SvarSlettHehe ..... ja det blir stort sett til det, selv om det av og til kan samle seg en del blomster og planter inne også, - spesielt når høststormene kommer og plantene enda står i full blomst! 😆 Ha en fin dag!
SvarSlettInger G.