tirsdag 28. juni 2016

Sommer.











Endelig sommer, en noe variert utgave av arten.  Mye regn, en del vind, tåke  - og så plutselig en dag med + 28 grader og vindstille - det er nesten slik at en forvirret vesteråling blir svimmel!
Feriegjester har vi allerede hatt, takk for besøket og velkommen tilbake. Nå er det noen uker fri fra jobb, Har ikke lagt allverdens med planer, krysser fingrene for sol og fine dager i Vesterålen.  Huset trenger et strøk med maling, hagen trenger stell og regionen har både natur og kultur å by på.  Og skulle det ble skikkelig varmt, så finnes det badestrender i nærområdet. Jeg skal nok vite å kose meg...
Nå ser jeg frem til late dager. Forhåpentligvis kommer lysten til fotografering og blogging tilbake, det har vært ganske så stille herfra lenge...
God sommer!

2 kommentarer:

  1. Hei Oddi, gleder meg å høre... jeg har ventet.
    Så fint du har ferie... du kan besøke meg :-)))
    hvis du har lyst. viola@barwitzki.de by tur Dresden og kanskje Leipzig... og selvfølgelig
    nasjonalparken Elbstandsteingebirge. Hilsen til deg og nord. Klem

    SvarSlett
  2. Tusen takk for kommentaren hos meg!
    Kjekt å se deg tilbake. Bloggelysten kommer og går, og noen ganger syns man at det ikke er noe å blogge om heller... Slik er det hos meg, i alle fall.
    Ja den sommeren den varierer her i vårt land, - nå har vi hatt en lang periode med bare regn, men i går ble det både sol og varme igjen!
    Kos deg i sommerferien din!

    Klem Inger G.

    SvarSlett