søndag 1. januar 2012

Godt nytt år...



...til dere alle. Her har nyttårsfeiringa forløpt rolig, og uten fysiske skader. I morgen venter hverdagen, og på onsdag starter skolene - noe som kan bli en knallhard overgang for familiens ungdommer. Jeg pønsker på hvilke "gjenopplivingsmetoder i forhold til våken tilstand før middag" som kan egne seg? Kanskje en dertil egnet mengde kaldt vann servert fra døråpningen kan være noe? Sikkert effektfullt, like sikkert grunnlaget for en noe dårlig morgenstemning i heimen ;-)

2 kommentarer:

  1. Prøv frokost på sengen! Det fungerte for mine...

    SvarSlett
  2. Godt nytt år!
    Det kan være tungt å komme seg opp disse mørke etterjulsmorgener både for ungdommer og alle oss andre. Da jeg vekket den mellomste i morges, sa han "natta er alt for kort, - bær mæ!" Heldigvis kunne vi bruke tid på oppvåkninga. :-)

    Jeg liker godt å skvette vann på andre (dog bare når jeg bare han noen dråper igjen i glasset), så jeg anbefaler: skvett vann, og løp så fort du kan! ;-)

    SvarSlett